1. september 2012

Gull, gull, gull



En lykkefølelse uten like å møte på bekker av gull i skogen! 
Jeg må nesten sette meg ned på en liten trestubbe og nyte det 
vakre synet en stund før jeg går løs på plukkingen. 
I år har det virkelig bugnet der ute, så noe godt har da de fuktige dagene gjort for oss. Overfylte kurver med hjem fra hver tur. 

Så skal samboeren og min fangst veies 
(alltid et snev av konkurranse må jeg innrømme...) 
30 kilo tilsammen sålangt i sommer! 
Koser meg med å rense, forvelle og fylle opp frysen.  
Det venter himmelske måltider og gaver til venner og familie utover høsten.

Duften og smaken av kantarell......Mmmmmmmm!




Deles på Mandagstema hos Helene En smak av.....og Orange You Glad.

3 kommentarer:

  1. Vi er heldige som kjenner dere.....

    SvarSlett
  2. Nice♫ Be safe in the New Year♫

    SvarSlett
  3. Great captures. Wishing you lots of blessings and good health... Happy New Year to you and yours!

    orange leaves

    SvarSlett